Erzurum 05413522575 missoftdigital@gmail.com

Oyun Programlama

Oyun Programlama Eğitim İçeriği

Amaç:

Bu ders programının amacı, 9-14 yaş aralığındaki öğrencilere Unity ve Maya kullanarak temel oyun geliştirme ve 3D modelleme becerileri kazandırmaktır. Maya'da temel modelleme tekniklerini öğrenerek, öğrenciler gerçekçi 3D nesneler oluşturabilirler. Unity ile temel sahne oluşturma becerileri kazanarak, öğrenciler kendi oyunları veya interaktif simülasyonları geliştirebilirler. Maya'da animasyon oluşturma yetenekleri, öğrencilerin karakter animasyonlarından mimari görselleştirmeye kadar geniş bir yelpazede çalışmalarına olanak tanır. Maya ve Unity'de ışıklandırma ve görsel efekt tekniklerini öğrenmek, öğrencilere atmosferik sahneler oluşturma yeteneği kazandırır. Bir projeyi tamamlamak için Unity ve Maya kullanırken, öğrenciler ekip içinde çalışma, zaman yönetimi ve sorun giderme becerilerini geliştirirler.

Hedef Kitlesi:

Bu eğitim programı, elektronik ve kodlama konularına ilgi duyan herkes için tasarlanmıştır. Özellikle ortaokul öğrencileri için uygundur. Katılımcıların temel elektronik ve bilgisayar bilgisine sahip olması önerilir, ancak gerekli değildir.

Program Süresi ve Yeri:

Eğitim programı toplamda 12 hafta sürecektir. Her hafta 2şer saatlik dersler düzenlenecek ve toplamda 24 saatlik bir eğitim süreci olacaktır. Dersler, uygun bir sınıf ortamında gerçekleştirilecektir.

  • Hafta 1: Unity'ye Genel Giriş ve Arayüz Tanıtımı
  • - İlk oyun sahnemizi oluşturma, temel nesneleri ekleyerek deneme

  • Hafta 2: Temel Nesne Manipülasyonu
  • - Hareket, döndürme, büyütme

    - Temel ışıklandırma ve malzeme kullanımı

  • Hafta 3: Temel Kamera Kontrolü
  • - Unity Asset Store'dan öğeler indirme ve kullanma

  • Hafta 4: Temel Fizik ve Çarpışma İşlemleri
  • - İlk basit oyun senaryosunun oluşturulması

  • Hafta 1: Temel Animasyon Oluşturma
  • - İlk oyunu test etme ve geri bildirim

  • Hafta 2: Maya Arayüzü ve Temel Özelliklerin Tanıtımı
  • - Saat 2: Temel 3D modelleme teknikleri

  • Hafta 3: 3D Modelleme Pratiği ve Rigging
  • - Karakter oluşturma ve modelleme pratiği

    - Modelleme pratiği devamı ve malzeme uygulama

    - Rigging (iskeletleme) temelleri

  • Hafta 4: Animasyon Oluşturma ve Pratik
  • - Animasyon pratiği: karakterin temel hareketleri

    - Maya'nın animasyon düzenleme araçlarını kullanma

  • Hafta 1: Modeli Unity'e Entegre Etme
  • - Oluşturulan modeli Unity'e entegre etme

    - İki programı birleştirerek basit bir oyun sahnesi oluşturma

  • Hafta 2: Yeni Model ve Unity Entegrasyonu
  • - Yeni model oluşturma ve Unity'e entegre etme

    - İki programı birleştirerek basit bir oyun sahnesi oluşturma

  • Hafta 3: Yeni Model ve Unity Entegrasyonu
  • - Yeni model oluşturma ve Unity'e entegre etme

    - İki programı birleştirerek basit bir oyun sahnesi oluşturma

  • Hafta 4: Yeni Model ve Unity Entegrasyonu
  • - Yeni model oluşturma ve Unity'e entegre etme

    - İki programı birleştirerek basit bir oyun sahnesi oluşturma

İki Kurs Alıp, Kursu Birinci Bitiren Öğrenciye Verilecek Ödül:


Ödül Alan Öğrenci

Huawei Watch GT 3 SE Akıllı Saat

İletişim

Otomasyon Mühendislik Atatürk Cad. Onur Plaza No:230A Kat: 1-2 / 34791 Sancaktepe/ İstanbul

missoftdigital@gmail.com

0541 352 2575

Ata Teknokent A Blok Kat:1/ 25240 No:102 Yakutiye/Erzurum

© MISSoft. Tüm Hakları Saklıdır.